diumenge, 14 d’octubre del 2012

Sortida de programació

Aquí us deixo la crònica de la sortida de programació, extreta de la web de l' AE Albada:

Aquest cap de setmana els Pioners i Caravel·les hem programat el curs que ens espera per endavant.

La Unitat Tramuntana, amb més membres que mai, ens vam llevar dissabte ben d’hora, ben d’hora per anar caminant fins a l’InOut, l’alberg on ens allotjaríem: gairebé quatre hores caminant per Collserola, forjant les primeres passes d’un camí que recorrerem plegats aquest any.

Després de dinar, se’ns va girar feina: ens vam marcar els objectius per a aquest any com a Unitat Tramuntana (fent un DAFO) i també vam reunir-nos per grups d’edat, tot fent dinàmiques per ajudar-nos a encarar aquest any amb bon peu. Algun porc-senglar va intentar unir-se a la Unitat Tramuntana, però l’Aleix (com a bon cap de branca) va procurar que això no fos així.

A la nit, el Comitè d’Animació de la passada ruta ens va preparar un “furor”, on vam haver de demostrar qui era millor: els Pioners o les Caravel·les. El resultat va quedar força igualat. I, tot i que encara volíem més gresca, ens en vam anar a dormir.

Diumenge al matí, encara ens esperava més feina: vam agafar les agendes i vam planificar les sortides per a tot el curs; vam prendre responsabilitats com a membres de la unitat, tot agafant càrrecs com Secretaria, Economia, Farmaciola, Representants…

I ja per acabar, vam prendre’ns un temps per a nosaltres: vam reflexionar sobre quin seria el nostre paper durant aquesta etapa que ens espera i vam poder fer els primers guiatges.

Després de dinar, vam agafar el tren cap a Rubí; satisfets del tret d’inici del que creiem que serà un gran any.