dilluns, 4 de febrer del 2013

Fem 1nitat 11: Entrant en escena, Lidia F.C!!

 En l'edició 11 del Fem Unitat (Bufff... Si que en portem!!), entrevistem la Lídia, caravel.la de 3r any:

1- Una cançó??
Em quedo amb Little Black Submarines, de The Black Keys. Es genial!!


2- Una sèrie de la teva infància?
Sakura, la caçadora de Cartes o el Detectiu Conan. M'encanten!!

                                    
3- Un esport? 
El panxing està ja reconegut com a esport?? jajajaja

4- Un moment al cau?
Un moment al cau... n'hi ha massa de moments, però un que recordo en especial és quan vaig tornar a ruta pels últims dies l'estiu passat.

                       

5- Una paraula?
Felicitat, crec que és vital!!

6- Un lloc on anar?
Londres, en especial Candem Town!


                          

7- Una anècdota que et faci vergonya explicar?
Em pasen coses molt vergonyoses... però ara mateix no se m'acudeix cap!

8- Una cosa que odiis?
Odio la gent que mira malament o que fa mirades rares...

9- Com et definiries??
Em defineixo com una persona un tant extranya però divertida, amb les idees clares i amb manies tontes.

                                    


Pregunta: Una de les coses que defineix a la Lídia com a extranya són les seves mascotes. Sabeu que té?? ( 8 respostes possibles) 

Resposta encertada: 1 punt
Primera resposta encertada: 2 punts

Participeu-hi!!

5 comentaris: